loading...
جی اس ام بوک
جی اس ام بوک بازدید : 34 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)
Golden iPhone 5
Golden iPhone 5

اپل قرار است ۱۹ شهریور آیفون بعدی خود را معرفی کند و بنا به گزارش‌های مرتبط، ۱۰ روز بعد وارد بازار خواهد شد. اما باید منتظر چه چیزی از اپل باشیم؟ در این مقاله، همه شنیده‌های پیرامون آیفون بعدی را بررسی خواهیم کرد. با جی اس ام بوک  همراه باشید.

جی اس ام بوک بازدید : 28 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)
تایید نام iPhone 5C برای آیفون ارزان قیمت و اضافه شدن رنگ طلایی به گزینه‌های انتخابی برای خرید آیفون 5S

وبلاگ ژاپنی Mac Otakara مدعی شده که نام iPhone 5C برای گوشی ارزان‌ قیمت اپل نهایی شده است. همچنین گفته می‌شود که اپل، علاوه بر رنگ‌های سفید و مشکی، رنگ سومی را نیز به گزینه‌های انتخابی کاربران برای خرید آیفون 5S اضافه کرده است.

جی اس ام بوک بازدید : 33 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

همانطور که تا به حال متوجه شده‌اید آیفون ارزان قیمت به نام آیفون 5C شناخته می‌شود. تا به حال رنگ‌ سفید این گوشی را دیده بودیم.

 

به گزارش جی اس ام بوک : امروز عکس‌هایی از قاب پشتی گوشی منتشر شده است که این گوشی را در رنگ سبز نشان می‌هد. این قاب حالت براق دارد.

 

احتمالا اپل برای اینکه این گوشی بتواند برای نسل جوان مهیج باشد و این افراد را به سمت خود جذب کند این گوشی را در رنگ‌های مختلف به همین صورت براق ارائه خواهد کرد.

 

اگر وجود این گوشی صحت داشته باشد به احتمال قوی در ماه آینده یعنی 19 شهریور همزمان با برگزاری مراسم معرفی آیفون نسل بعدی شاهد معرفی این گوشی نیز خواهیم بود.

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب

جی اس ام بوک بازدید : 20 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

به گزارش جی اس ام بوک : در حالی که رقابت تلفن های هوشمند بالا می گیرد، اپل شرکتی را خریداری کرده که ناظران می گویند در رقابت های آینده نقشی کلیدی خواهد داشت.
شرکت نیمه رسانای Passif که در دره سیلیکون کالیفرنیا مشغول کار است، در ماه های اخیر به تملک اپل در آمده. پاسیف چیپ هایی برای ارتباط بی سیم می سازد که بسیار کم مصرف هستند. فناوری این شرکت شامل یک نوع رادیو می شود که با نسخه کم مصرف بلوتوث (Bluetooth LE) کار می کند و برای ساعت احتمالی اپل (iWatch) می تواند کارگشا باشد.
پاسیف چندین سال قبل توسط بن کوک و اکسل برنی٬ دو دانشجوی PhD از دانشگاه کالیفرنیا تاسیس شد. باید دید نیروهای ملحق شده به اپل از پاسیف٬ چه کمکی به محصولات آینده به خصوص ساعت هوشمند اپل خواهند کرد. بعد از PA Semi و Intrinsity حالا این سومین شرکت سیلیکونی است که به تملک اپل در آمده و به نظر می رسد زیر نظر باب منسفیلد در بخش پروژه های سری اپل کار کند.

جی اس ام بوک بازدید : 23 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

 

عکس‌هایی از قاب آلومینیومی پشتی آی‌پد 5 را برای شما منتشر کرده بودیم و گفتیم که این آی پد احتمالا ظاهری شبیه به آی‌پد مینی خواهد داشت.
 
به گزارش جی اس ام اکنون یک وبلاگ ژاپنی به نام Mac Otakara این قاب آلومینیومی را با یک شیشه به هم متصل کرده و شکل ظاهری آی‌پد نسل بعد را برای اینکه درک بهتری از نسل بعدی آی‌پد داشته باشیم به هم متصل کرده است.
 
گفته می‌شود که این آی‌پد اندازه‌ای 240×168×7.9 میلیمتر خواهد داشت که در مقایسه آی‌پد 4 که اندازه 241.2×185.7×9.4 میلیمتر را دارد نازک تر شده است.
 
همچنین شایعه است که این آی‌پد سبک‌تر از نسل قبلی خواهد بود.

 برای دانلود اینجا کلیک کنید .
 
 
جی اس ام بوک بازدید : 38 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)
پاییز امسال سر اپل به شدت شلوغ است، احتمالا در پاییز امسال شاهد معرفی آیفون 5S، آیفون ارزان قیمت و شاید آی‌پد مینی باشیم.
 
به گزارش جی اس ام  بوک  شایعات می‌گویند که آیفون 5S دقیقا مانند آیفون 5 خواهد بود، اما از نظر سخت افزاری قوی تر خواهد شد و پردازنده آن A7 که سریعتر از A6 است خواهد شد.
 
اما قصد ما از این خبر بیان شایعات در مورد نسل بعدی آیفون نیست ما می خواهیم در این خبر یک طرح مفهومی زیبا، جالب و عجیب را از آیفون 6 به شما نشان دهیم.
 
بر طبق طرح مفهومی که Pritesh Chavan منتشر کرده است آیفون 6 به صفحه نمایشی تاشو مجهز خواهد بود که با این امکان با در دست داشتن یک آیفون با صفحه نمایش 4.2 اینچی شما با باز کردن صفحه نمایش یک فبلت 5.8 اینچی و همچنین یک تبلت 7.5 اینچی اپلی خواهید داشت.
 
این طرح مفهومی بسیار کارآمد و جالب است اما به نظر نمی‌آید به همین زودی بتوانیم شاهد این چنین طرح‌هایی باشیم زیرا هنوز به مرحله‌ای نرسیدیم که صفحه نمایش‌های تاشو را در گوشی‌ها مشاهده کنیم.
 
 
 
جی اس ام بوک بازدید : 42 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

ّّبعد از گذشت سال‌ها یکبار دیگر یک رئیس جمهور، رای کمیسیون تجارت بین المللی را وتو کرد.

 
به گزارش جی اس ام  بوک  چند وقت قبل کمیسیون تجارت بین المللی آمریکا حکم کرده بود که بعضی محصولات اپل یعنی آیفون 3GS، آیفون 4، آی‌پد 3G، آی‌پد 2 3G و آی‌پد 3 که توسط AT&T ارائه می‌شود در خاک آمریکا حق فروش ندارند.
 
این حکم از 5 اوت یعنی فردا باید اجرا می‌شد اما بسیاری از کمپانی‌های بزرگ آمریکایی با اپل همراه شدند و لابی تشکیل دادند تا این اتفاق نیافتد، حتی Verizon که از این موضوع شاید سودی نصیب خود می‌کرد نیز با دیگر کمپانی‌ها در این راستا که نباید این حکم به اجرا در بیاید همسو شدند.
 
در نهایت رئیس جمهوری آمریکا این رای را وتو کرده و به کمیسیون تجارت بین المللی دستور داده تا این حکم لغو شود.
 
 
 
سخنگوی اپل اعلام کرده که اپل از این تصمیم دولت که در اصل حمایت از نوآوری‌ها بود بسیار خوشحال است و سامسونگ در استفاده از سیستم پتنت‌ها سوء استفاده کرده بود که این کار اشتباه است.
 
سامسونگ نیز از این تصمیم دولت اوباما ابراز نا امیدی کرده است و گفته که این رای کمیسیون تجارت بین المللی نشان می‌دهد که سامسونگ در مذاکرات در راه درست قدم برمی‌دارد اما اپل هنوز نمی خواهد که مجوزها را کسب کند.
 
سامسونگ نمی تواند به این وتو اعتراض کند اما به طور حتم فشار خود را در دادگاه‌های دیگر بر علیه اپل بیشتر خواهد کرد.
 
جی اس ام بوک بازدید : 24 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

 

اپل برای تامین صفحه نمایش رتینا آیپد مینی به سامسونگ سفارش داد

وال استریت ژورنال گزارش کرده که اپل، سامسونگ را به عنوان تامین کننده صفحه نمایش رتینا آیپدمینی انتخاب کرده است. علاوه بر سامسونگ دو شرکت شارپ و ال جی نیز نسبت به تولید صفحه نمایش مورد نیاز آیپد مینی مشارکت خواهند کرد. همچنین گزارش شده که آیپد مینی در چند رنگ مختلف عرضه خواهد شد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    برترین برند گوشی و تبلت چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 12
  • بازدید سال : 103
  • بازدید کلی : 3,583